Koh phi phi - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Familie Marcel, Kim, River, Diez - WaarBenJij.nu Koh phi phi - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Familie Marcel, Kim, River, Diez - WaarBenJij.nu

Koh phi phi

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Maart 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Thailand

Wist u dat:
-Als Marcel de vakantieresorts uitzoekt je op de mooiste locaties uitkomt?
-We dus van de boot werden opgehaald in Koh Phi Phi met een bagagekar waar princes Diez op mocht zitten?
-Marcel wel even moest helpen toen de bagagekar, over het nauwelijks aangelegde pad omhoog geduwd moest worden?
-Wij dus in Koh Phi Phi de ' Family Bungalow' OP het strand hadden geboekt?
-Deze schitterende houten bungalow de mooiste van het eiland was?
-River en Diez heen en weer konden lopen tussen zee en zwembad? ( Max 12meter!)
-We een filmpje van dit paradijs hebben bijgevoegd om iedereen jaloers te maken?
-We ons vijf dagen ontzettend hebben laten verwennen met verse fruitshakes, een heerlijk ontbijt, 's middags en 's avonds uit eten, heel veel ijsjes en cappuccino's op het strand?
-De meisjes zelfs de tenen in de schoonheidssalon hebben laten verzorgen en lakken?
-Diez en River helemaal uit hun dak gingen en 10 verschillende kleuren nagellak kozen?
- De hele Thaise schoonheidssalon hierbij kwam kijken omdat ze dat zo schattig vonden?
- En weer iedereen over Diez d'r blonde krullen zat te aaien?
- Marcel zich liet masseren en een voetscrub heeft laten aanpraten?
- River de 'watelmelon'-shake verkiest boven de 'stroberry' smootie?
-Ik na 3 dagen het hele gezin nog voor een 4 uur durende boottocht heb weten te interesseren?
- We met een longtailbootje naar Monkeybeach voeren om daar ' aapjes te kijken?'
-Daarna mochten snorkelen in de mooiste baaitjes (waar oa de 'Beach' en ' expeditie robinson werd gefilmd?)
-River en Diez verder uitsluitend 5 dagen in het water hebben gelegen?
-Marcel aan het zwembad lag te candycrushen?
-Kim en de e-reader onafscheidelijk waren?
-Koh Phi Phi echt heerlijk was!

• 04 Maart 2014 - 07:46

Jen:

En wist je dat
    - ik uitkeek naar je reisverslagen
    - ik je reisverslagen hartstikke leuk vond
    - ik de foto's mooi vond
    - maar hoop nog veel meer foto's te kunnen zien
    - jullie er fantastisch uitzien
    - jullie groot gelijk hebben gehad om je de laatste dagen van je vakantie te laten verwennen
    - jullie wel heel erg lang weg zijn geweest
    - dat het dikverdiend was
    - ik toch ook weer blij ben dat jullie thuis zijn
    - wij snel bellen om weer langs te komen